Hurtworld game s1 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/Roll/AntyLog ] 11/60
Hurtworld game s2 [ NoSteam/Meteor/AntyLog/CLASSIC ] 2/60
Hurtworld game s3 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/AntyLog/Mody ] 2/60
Hurtworld game s4 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/Roll/AntyLog/Mody ] 1/60
Hurtworld game s5 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/Roll/AntyLog/NoWIPE ] 21/60
Hurtworld game s6 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/Roll/AntyLog/Mody ] 29/60
Hurtworld game s7 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/AntyLog/ItemV2/LootBP+1 ] 0/60
Hurtworld game s8 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/Meteor/Roll/AntyLog ] 18/60
Hurtworld game s9 [ NoSteam/TPR/Home/Kit/AntyLog/ItemV2/LootBP+1 ] 0/60
Serwer Hurtworld Serwer Teamspeak3 Hurtworld IP: ts.hw69.pl

Blokada TP podczas rajdu + Update ItemV2 0.4.8.0

Nowe urozmaicenie na naszych serwerach Hurtworld czyli blokada Teleportacji podczas rajdów.

Hurtworld Blokada TP podczas rajdu.

Blokada TP jest załączana na pewnym obszarze wokół miejsca eksplozji. Brane pod uwagę są rozmaite detonacje, takie jak wybuch C4, Meteora czy nawet dynamitu. Ten ostatni może nam się przydać, gdy widzimy jak już ktoś rozpoczął proces teleportacji, a eksplozja w odpowiedniej bliskości go przerwie. Obszar blokady zależy od siły eksplozji, a także ich ilości. Przykładowo dla c4 promień efektu to odległość około 2 kubików do budowy w każdą stronę i czas trwania 5 minut, dla dynamitu czas trwania to tylko 30 sekund. W każdym wypadku dodatkowe eksplozje nieznacznie powiększają ten obszar, jednak z upływem czasu również on się zawęża. Mam nadzieję, że wystarczająco jasno omówiony został nowy mechanizm, który już działa i aktualnie testowany jest na serwerze s5.

W ramach testów s5 dodany został również warp dla wszystkich i nowe lokacje ewentu Albinosów.

Zapraszamy do testowania i wypowiadania się :)

Komentarze

  • Brak komentarzy

Dodaj komentarz